Sewery online są dostępne dla każdego posiadacza DCS World. Na niektórych serwerach stawiane są wymogi, niezastosowanie się do nich powoduję usunięcie pilota z brakiem możliwości powrotu. Dotyczy to w szczególności nieodpowiedniego zachowania w stosunku do innych współuczestników zabawy. Większość serwerów wymaga posiadania SRS oraz podstawowej wiedzy z zakresu użytkowania radia w strefie lotniska, oraz poza nią. Oczywiście są też serwery oferujące, bezkrytyczne strzelanie do wszystkiego, co się rusza, co raczej nie ma nic wspólnego z symulacją. Dobre serwery posiadają misję dla każdego typu maszyn, zadania są zróżnicowane, jak i warunki atmosferyczne. Serwery z hasłem są przeznaczone dla zamkniętych grup i raczej nie ma możliwości wejścia bez zaawansowanej procedury wejściowej. Dodawane są misję tylko dla określonej liczby maszyn i wykonujące założony scenariusz.

UWAGA-wszystkie serwery DCS Wirtualni Piloci są postawione na najnowszej wersji Openbeta.




Latamy i bawimy się wspólnie



Menu podstawowe multiplayer zawiera informację dotyczące aktualnie dostępnych serwerów. Mamy możliwość wyszukiwania po nazwie oraz logowania po IP. Możemy także dodać serwery do wyświetlania na początku listy, poprzez dodanie gwiazdek. Widoczność serwerów jest uzależniona od posiadanej wersji DCS, są aktualizowane na bieżąco i jeżeli danego nie ma na liście, prawdopodobnie wersją nie zgadza się z posiadaną przez zainteresowanego.

serw_1


Wybranie jednego z serwerów daję nam możliwość odczytania podstawowych wiadomości dotyczących serwera. Nie zawsze te dane są umieszczane to jest zależne od twórcy serwera.

serw_2


Po załadowaniu serwera mamy możliwość wybrania dostępnych slotów, lista aktywnych dla nas jest podświetlona. W opisie slotów z reguły mamy podane stan maszyny oraz lotnisko lub farp bazowy. Niektóre sloty mogą być warunkowo niedostępne, co objawia się odpowiednim komunikatem na czacie.

serw_2

Serwery DCS Wirtualni Piloci

Misje na serwerach mają swoje opisy na mapie F10, mamy oznaczenia tankerów oraz stref dla walk powietrznych, treningowych A2A czy A2G. Widoczność jednostek jest ograniczona do danej koalicji. Przed wejście na serwer mamy do wyboru sloty maszyn Cold lub Hot w nazwie jest też określenie miejsca parkingu przed startem. Serwery różnią się rodzajem misji oraz mapami. Na serwerach DCS Wirtualni Piloci obowiązuje kultura oraz zasada niestrzelania do swojej koalicji.


serw


304_Server#1

serw_1


Serwer online 24/7, mapa podstawowa. Posiada strefy do walk PvP, BvR oraz treningowe. Są podzielone na: A2A, strefy walk powietrznych z maszynami sterowanymi przez komputer AI. A2G, jednostki naziemne Strefy te mają różny poziom trudności, odpowiednie dla każdego poziomu zaawansowania. Serwer posiada też możliwość przejmowania lotnisk oraz wydarzenia losowe.
Opis misji na serwerze 1
Cele naziemne oraz powietrzne są odpalane przez menu radiowe F10, jeżeli były wcześniej już uruchomione to pojawi się komunikat, że działają. Jednostki nie odnawiają się ponownie automatycznie, trzeba je uruchamiać po zniszczeniu.
Możliwość atakowania wszelkich jednostek w strefach Blue oraz Red. Zakaz atakowania w strefach treningowych.
Strzelanie do własnej koalicji surowo zabronione ostrzeżenie, a następnie ban. To samo dotyczy jednostek powietrznych na parkingach oraz drogach kołowania.
Na terenie całej mapy mogą się pojawiać maszyny cywilne, zakaz zestrzeliwania.
Lotniskowce są sterowane poprzez menu Recovery, ustawiamy czas płynięcia pod wiatr. Recovery przywraca punkt startu lotniskowca po zamknięciu okna.

304_Server#2

Serwer online 24/7, mapa Syria. Misja "Piaski Pustyni".

opis_1
Misja posiada system zarządzania jednostkami "CHIEF", walki odbywają się niezależnie. Możliwe jest dołączenie do walk poprzez system zadań wysyłanych i dostępnych w menu F10. Zadania są typu A/A lub A/G z podziałem na klasy np. SEAD. Niezależnie od stref walk misja posiada normalne strefy treningowe, do których mają dostęp piloci danej koalicji.
Misja jest rozwijania i poprawiana, propozycję i uwagi zgłaszamy na Discordzie.

Strefy walk - są przeznaczone do ataków zarówno A/A i A/G i mogą być przeprowadzane na całym zaznaczonym obszarze. Maszyny wlatujący w obszary treningowe innej koalicji będą usuwane.

304_Server#3

Serwer online 24/7, mapa Zatoka.
Utrzymanie przewagi powietrznej nad obszarem półwyspu arabskiego należącym do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Eliminacja sił ISIS operujących w rejonie miasta Al Dhaid.
Eliminacja wrogich sił lądowych po obu stronach konfliktu. Szczegóły w odprawie.

304_Server#4

Serwer tymczasowy, treningi oraz misje na serwerach: DCS Wirtualni Piloci.

Instrukcja wywoływania jednostek
Każdą jednostkę zaznaczona odpowiednio A2G.., A2G#.., A2A..., wywołujemy przy pomocy menu radiowego.
Menu nie może być nastawione na dolną częstotliwość. Przechodząc do menu "Other..."

menu_1


Następnie wywołanie odpowiedniego podmenu "Dodatki...".

menu_2


Pod F2-F5 mamy odpowiednie menu dla każdej kategorii zależnie co w danej chwili chcemy uruchomić.

menu_3


Jeżeli grupy wroga były już wcześniej wywołane przez innego pilota, pojawi się odpowiedni komunikat. Jednostki można wywołać ponownie po zniszczeniu poprzednich, nie dotyczy to jednostek powietrznych, które po uruchomieniu nie wymagają już ponownego.

menu_4


Copyright © 2020 All rights reserved By Hancer

Serwery online 24/7, bez hasła. W wyszukiwarce wpisujemy DCS Wirtualni Piloci, wymagamy kultury osobistej oraz niestrzelania do swojej koalicji poza strefami PvP. Nasi piloci prowadzą stałą komunikację na SRS. UWAGA — jak nie widzisz serwerów prawdopodobnie nie masz aktualnej wersji DCS Openbeta