Gdzieś nad chmurami
Wstęp
Lista tego, co będzie dostępne pierwszego dnia wczesnego dostępu
Tłumaczenie z Tweet By. Ron Zambrano M
Nawigacja:
• W pełni wymodelowany zespół laserowego żyroskopu z błędem dryfu.
• Zintegrowany zespół GPS z własnym niezależnym systemem żyroskopowym.
• Nawigacja bezwładnościowa z wybieralnym systemem żyroskopowym do utrzymywania pozycji.
• Nawigacja TACAN
• Nawigacja ILS
• Nawigacja po punktach trasy, w pełni edytowalna z funkcjami DODAJ, EDYTUJ i USUŃ w kokpicie.
Zestaw czujników:
• Wyświetlanie sytuacji taktycznej: Obecnie działa tylko jako ruchoma mapa. Będzie stale aktualizowany, aby stać się w pełni operacyjnym systemem zdolnym do wybierania celów.
• Radar AN/APG-70: oA/A: RWS, STT, TWS i HOJ.
• A/G: mapa radarowa, mapa o wysokiej rozdzielczości, ruchomy cel naziemny.
• Radar jest w pełni zintegrowany z załadowanym TGP (LANTIRN, LITENING lub SNIPER).
• Radar jest zsynchronizowany z kokpitem Multi Crew.
Pody nawigacyjne (NVP):
• AN/AAQ-13
• FLIR jest dostępny.
• Dostępne są kapsuły celownicze (TGP).
• AN/AAQ-14 LANTIRN: FLIR + oznaczenie laserowe. Po EA nowsza kapsuła Litening będzie dostępna w pełni funkcjonalna, a także będzie częścią naszego programu aktualizacji CTU. Obejmuje to również kapsułę Sniper, w przyszłości Zarządzanie bronią Samolot ma krzywą uczenia się w zakresie zarządzania bronią. Załoga musi wykonać określone procedury, zanim będzie można użyć załadowanej broni.
Programowalny zestaw sterowania uzbrojeniem (PACS).
Wyświetlacz A/A (A/A): Monitoruje i konfiguruje wszystkie rodzaje broni A/A w samolocie. Obecnie jest w swojej podstawowej formie.
Wyświetlacz A/G (A/G): Monitoruje i konfiguruje wszystkie bronie A/G. W tej opcji wprowadza się program wydania (do czterech). Broń A/G nie może zostać wydana bez programu.
A/A LOAD: Służy do konfiguracji wyposażenia A/A maszyny. Nie oznacza to, że wybrana broń jest fizycznie załadowana. Używany tylko do szkolenia A/A, ponieważ wszystkie pociski A/A identyfikują się samodzielnie. Nie działa.
A/G LOAD: Służy do konfiguracji wyposażenia A/G maszyny. Nie oznacza to, że wybrana broń jest fizycznie załadowana. Jest to wymagany krok, ponieważ samolot nie może zidentyfikować amunicji załadowanej w określonym pylonie. Może tylko określić, czy coś jest załadowane, czy nie. W pełni sprawny.
CBT JETT: Służy do wstępnego programowania zrzutu broni w celu szybkiego zwolnienia w warunkach bojowych. Można wprowadzić dwa programy wyrzucania. W pełni sprawny.
Dostawa A/G: Konfiguruje parametry dostawy dla każdego programu wypuszczania broni.
Selective Jettison: Używany do wybierania usunięcia ładunku z samolotu. W przeciwieństwie do CBT JETT, pilot musi wybrać pylony przed ich wyrzuceniem.
Zestaw broni Następujące bronie będą dostępne w dniu premiery EA.
Powietrze-powietrze:
• AIM-9 rodzina: L/M/P/P5 • AIM-7 rodzina: M/MH • AIM-120 rodzina.
Powietrze-ziema:
• Mk-82: LD i HD (oczy węża i AIR).
• Rodzina Mk-84: LD i HD (AIR)
• CBU: -87, -97
• GBU (Laser Guided Weapons): -10, -12, -24, -27, -28
• Wersje szkoleniowe Mk-82, Działo Mk-84, GBU-12
• M61-A 20 mm Vulcan z 500 nabojami PGU-28/B SAPHEI lub M56HEI Inne sklepy
• Zewnętrzne zbiorniki paliwa.
• MXU-648.
Kokpity zarówno przedni, jak i tylny kokpit są w pełni klikalne, w tym niektóre elementy, takie jak lusterka, które można obracać. Wyświetlacze cyfrowe (MPD i MPCD) działają, ale nie wszystkie opcje menu są dostępne.
HUD jest w pełni zaimplementowany, w tym przemienniki HUD w obu kokpitach. Główny HUD w przednim kokpicie może również wyświetlać wideo FLIR, gdy NAV POD jest załadowany.
Wszystkie główne tryby maszyny są włączone: A/A (domyślnie), A/G, NAV i INST (specjalny tryb NAV z zakodowanymi na stałe wyświetlaczami).
• A/A: Wszystkie bronie powietrze-powietrze są włączone: pociski średniego zasięgu (MRM), pociski krótkiego zasięgu (SRM) i broń (GUN). Do SRM i pistoletu, może być używany z naprowadzaniem radarowym lub bez.
• A/G: tryby wyzwalania migawki CDIP (CCIP) i AUTO (CCRP) są dostępne dla obu trybów. Uwolnienie BEZPOŚREDNIE (gorąca marynata) nie jest włączone, ponieważ jest to tryb Smart Weapons. i system trymowania.
• Podwozie i układ hamulcowy.
• Szybki hamulec i system klap.
• Silnik i układ sterowania silnikiem.
• Układ elektryczny.
• Światła zewnętrzne samolotu.
• Oświetlenie wewnętrzne kokpitu.
• System ECS.
• Układ paliwowy.
• Układ wyrzucania.
• Radar A/A.
• A/G Radar.
• Nawigacja (Waypoint) Synchronizacja MC jest trudnym przedsięwzięciem technicznym ze względu na złożoność systemów samolotu, które umożliwia obu fotelom pełną kontrolę nad samolotem i jego czujnikami.
Jest to długi i złożony proces, który będzie stale aktualizowany. Synchronizacja MC jest jednym z naszych głównych priorytetów podczas obecnego i przyszłego rozwoju.
Klawiszologia
Pełne wykorzystanie możliwości maszyny daję nam poprawne przypisanie przycisków. Systemy współczesnych maszyn są przystosowane do sterowania praktycznie tylko przy pomocy drążka sterowego oraz przepustnicy.
